Kiruna IF Hockeygymnasium LIU

Elitishockeygymnasiet, vår nationellt godkända idrottsutbildning, har fortsatt efter julledigheten.

Hockeyklubb:Kiruna IF
Adress:Lombiavägen 4
Postkod + Ort:981 36 Kiruna
Län:Norrbottens län
Arena/Ishall:Lombiahallen
Gymnasium:Lapplands Gymnasium

LIU – Lokal Idrottsutbildning

• Kiruna IF-60
    Kiruna Hockeygymnasium

Om Kiruna Hockeygymnasium

På Lapplands Gymnasium kan du kombinera dina gymnasiestudier med idrottssatsning på nationell eller internationell elitnivå. Utbildningarna finns i Gällivare och Kiruna som RIG- och/eller NIU-utbildningar.Du läser ett av gymnasieprogrammen på Lapplands Gymnasium Gällivare eller Lapplands Gymnasium Kiruna samtidigt som du satsar på din idrott.

Kiruna Serie Information

Källa: IF Kiruna hockey