Jonstorp Hockey Hockeygymnasium LIP

Man är välkommen att provträna eller komma på annonserad try out under hösten/vintern och att man anmält sitt intresse.

Hockeyklubb:Jonstorp Hockey
Adress:Revavägen
Postkod + Ort:263 71 Jonstorp
Län:Skåne län
Arena/Ishall:Jonstorp ishall
Gymnasium:Kullagymnasiet

LIP – Lokal Idrottsutbildning

GYMNASIUM LIP

• jonstorp-logo-120x120
    Jonstorp Hockeygymnasium

Om Jonstorp Hockeygymnasium

Det är med stolthet och glädje vi presenterar ett ishockeygymnasium på Kullagymnasiet! Nu kommer du att kunna satsa på din ishockeykarriär på gymnasienivå, och detta tillsammans med framgångsrika Jonstorps Hockey och deras tränare. Mål och riktlinjer för verksamheten har utarbetats av Svenska Ishockeyförbundet.

Jonstorp Serie Information

Källa: Jonstorp