IF Sundsvall Hockeygymnasium LIU

Ishockeygymnasiet i Sundsvall vänder sig till dig som tillhör distriktseliten i din åldersklass och som vill kombinera gymnasiestudier med elitishockey.

Hockeyklubb:IF Sundsvall Hockey
Adress:Johannedalsvägen 121
Postkod + Ort:856 34 Sundsvall
Län:Västernorrlands län
Arena/Ishall:Brandcode Center
Gymnasium:Thoren Business School

LIU – Lokal Idrottsutbildning

• Sundsvall-60
    Sundsvall Hockeygymnasium

Om Sundsvall Hockeygymnasium

Thoren Business School döper om sin idrottssatsning Thoren Sports Academy till Thoren Sports Profile. Det nya namnet ska spegla konceptet på ett tydligare sätt. Eftersom hela konceptet med Thoren Sports Profile bygger på att underlätta för elever att satsa på sin idrott under skoltid, blir ordet ”Profile” mer lämpligt för att kommunicera skolans syfte och ambition med det.

Sundsvall Serie Information

Källa: IF Sundsvall Hockey