Järfälla Hockey Club Hockeygymnasium Järfälla LIP

Spelare (killar och tjejer) får nu chansen att kombinera högklassig gymnasiestudier med sin elitsatsning på ishockey.

Hockeyklubb:Järfälla HC
Adress:Mjölnarvägen 1
Postkod + Ort:177 41 Järfälla
Län:Stockholm län
Arena/Ishall:Järfälla ishall
Gymnasium:Järfälla gymnasium

LIP – Lokal Idrottsutbildning

ISHOCKEY LIP

GYMNASIUM LIP

• Jarfalla-60
    Järfälla Hockeygymnasium

Om Järfälla Hockeygymnasium

På Järfälla gymnasium har du som aktivt utövar och tävlar inom föreningsidrotten möjlighet att få handledning och stöd för att kombinera din idrottssatsning med dina studier. Skolan erbjuder dig mentorskap där du får en mentor som kontaktperson för handledning och stöttning för att få ihop ditt schema och dina kurser med dina träningar och tävlingar inom just din specialidrott.

Järfälla Serie Information

Källa: Järfälla HC