Hockeyklubb_lista-1000x500

Hitta närmaste Svenska Hockeyklubbar

Häng med oss att bygga hockeydrömmar tillsammans

Som en oberoende utbildningsportal har vi ambitionen att hjälpa unga, hungriga talanger att vägleda dem att fullfölja sina hockeydrömmar.

Hockey är en idrott passande för barn och ungdomar. En lagsport där du får nya vänner och samtidigt får röra på dig. Alla hockeyklubbar i Sverige har möjlighet att söka till Tre Kronors Hockeyskola. Syftet med verksamheten är att lära barn att åka skridskor och hantera en klubba, men även att på ett lekfullt sätt lära sig att spela hockey tillsammans med andra.

Vill du veta mer om vår verksamhet eller andra exponeringsmöjligheter där vi tillsammans kan bygga drömmar för hockeyspelare? Söker du en hockeyklubb till era barn eller vill du registrera din hockeyklubb på vår portal? klicka dig vidare till vår Svenska Hockeyklubb lista eller kontakta oss för mer information.

Dela artikeln med andra

Hjälp oss förbättra webbplatsen!

Om du inte hittar informationen du sökte efter, klicka på nej-knappen nedan och skicka oss ett meddelande om vad som saknas.
Hjälpte den här informationen dig?