Bäcken HC Hockeygymnasium Göteborg LIU

• backen-60
    Bäcken Hockeygymnasium

Om Bäcken Hockeygymnasium

Frölunda och Bäcken i spännande samarbete kring lokalt hockeygymnasium. Bäcken HC har sedan många är ett väl inarbetat koncept med en stark lokal profil på sitt hockeygymnasium och tillsammans med Frölunda HC vill vi nu utveckla detta fina koncept ännu mer. Målsättningen är bland annat att få fler ungdomar att stanna i Göteborgsregionen och erbjuda en mycket kvalitativ träning för de som är beredda att satsa extra på hockey utan att lämna regionen. Instruktör från Frölunda HC kommer att vara med och genomföra hockeyutbildningen i Marconihallen.

Bäcken Serie Information

Källa: Bäcken HC